در دنیای پر مشغله و استرس‌زا امروز، نوشیدن دمنوش‌ها یکی از راه‌های رسیدن به آرامش است. هرچقدر که تکنولوژی پیشرفت می‌کند به‌دنبال آن مردم، به استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک تمایل بیشتری پیدا می‌کنند؛ چراکه می‌دانند این مواد غذایی سالم‌تر و مغذی‌تر هستند. دم‌نوش‌ها هم از این بابت طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

دمنوش آرامش تکسو از گیاهان آرامش بخش و پرخاصیت تشکیل شده است. ترکیب فوق‌العاده این دمنوش عطر و بوی دلپذیری دارد که هنگام دم کردن آن در فضا پخش می‌شود و فضا را نیز معطر می‌کند. تمامی دمنوش‌های تکسو به‌صورت کاملا ماشینی در تی بگ‌های ابریشمی بهداشتی، بدون دخالت دست بسته بندی می‌شوند. مزیت این نوع بسته بندی نسبت به بقیه، حفظ طعم و رنگ بیشتر دم‌نوش است.

ترکیبات:
رز چینی، گل گاو زبان، بابونه، اسطوخودوس، کاکوتی و گل محمدی

 

فواید:
برای سلامت بدن، پوست و مو است. کنترل فشار خون، ادرارآور است و با کمک به دفع ادرار، موجب کاهش فشار خون می شود.باعث کاهش اضطراب، نشاط آور، کاهش استرس می‌شود. برای درمان سردرد و میگرن مفید است. به تقویت معده و زخم معده کمک می‌‎کند. این دمنوش به عنوان آنتی بیوتیک، ضد حساسیت و سرفه، ضد سرماخوردگی، خلط آور، قاعده آور و موارد بسیار دیگر مفید است.

 نحوه دم کردن:
یک عدد تی بگ دم نوش آرامش را در فنجان آب جوش قرار داده، سه الی چهار دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. حال دمنوش شما آماده سرو است.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703