چای ماسالا نوعی نوشیدنی است که از ترکیب چای سیاه، شیر و ادویه‌های معطر تهیه می‌شود. تاریخچه چای ماسالا به ۵۰۰۰ سال پیش، در آسیای جنوبی باز می‌گردد. ماسالا یک چای خوش‌طعم با کلکسیونی از ادویه‌های خوش‌عطر و جادویی است. چای ماسالا تکسو از ترکیب چندین ادویه تند و خوش طعم، مطابق با ذائقه ایرانی تهیه می‌شود. این چای طعمی منحصر به‌فرد دارد و بهترین زمان نوشیدن آن، فصل پاییز و زمستان است.

ترکیبات:
هل، دارچین، زنجبیل، پودر شیر، عصاره چای و شکر

 

فواید:
چای ماسالا باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن، بهبود گوارش، پیشگیری از سرماخوردگی، از بین بردن ناراحتی‌های پوستی مانند جوش صورت، کاهش دردهای قاعدگی، کاهش انواع التهاب بدن و تقویت قلب و عروق می‌شود. ماسالا ضد سرطان نیز هست، زیرا مواد موجود در آن رادیکال‌های آزاد بدن انسان را که موجب بروز سرطان می‌شوند، از بین می‌برد. چای ماسالا تکسو به کاهش وزن کمک شایانی می‌کند، به‌شرطی که بدون شیر یا با شیر کم چرب سرو شود. می‌توان نتیجه گرفت، ماسالا یک چای شفابخش و پیشگیری‌کننده از انواع بیماری‌ است.

 نحوه دم کردن:
در ترکیب چای ماسالای تکسو، پودر شیر وجود دارد پس نیازی به‌مخلوط کردن آن با شیر نیست، ولی برای داشتن طعم قوی‌تر، می‌توانید با شیر داغ ترکیبش کنید. همچنین افرادی که به شیر چای علاقه دارند، ترکیب چای ماسالا با چای سیاه هم پیشنهاد متفاوتی برای آن‌ها خواهد بود.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703