چای سفید، چای اشرافی پر طرفداری است که از برگ‌های تازه جوانه زده چای یا همان گیاه کاملیا به‌دست می‌آید. غنچه‌های چای، کرک‌هایی دارد که وقتی خشک می‌شوند به رنگ سفید در می‌آیند و حالت مخملی نقره‌ای رنگ دارد. به‌همین دلیل به نام «چای سفید» نام‌گذاری شده ‌است. هرچند که دم کرده آن، زرد کم‌رنگ است. چای سفید مقدار کافئین بسیار پایین و طعمی شیرین دارد. ترکیب چای سبز و سفید باهم طعمی فوق‌العاده دارد.

چای سبز و سفید تکسو به‌خاطر وجود چای سفید طعم شیرین لطیف دارد و حالت گس و تلخ ندارد. با نوشیدن این چای، از خاصیت جادویی هر دو چای سبز و چای سفید بهره‌مند می‌شوید. چای سبز آنتی‌اکسیدان‌هایی دارد که متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و به کم شدن اشتها نیز کمک می‌کند. این امر باعث می‌شود که چای سبز به‌طور طبیعی، باعث کاهش وزن شود. چای سبز کافئین کمی دارد که انرژی از دست رفته روز را، فراهم می‌کند. چای سبز نسبت به چای‌های دیگر کمتر فرآوری می‌شود، از این رو ارزش غذایی بیشتری دارد.

ترکیبات:
چای سفید و سبز

 

فواید:
چای سفید و سبز غنی از آنتی‌اکسیدان‌، ویتامین B، منیزیم، منگنز، مقادیر پایینی کافئین و ... هستند و احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند. اگر قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارید، این چای در کنار رژیم مناسب و ورزش به کاهش وزن شما کمک می‌کند، متابولیسم را افزایش می‌دهد و قند خون را پایین می‌آورد. نوشیدن این چای برای سلامت پوست و مو نیز توصیه می‌شود. چای سفید سرشار از ویتامین A است که به از بین بردن خشکی چشم و درمان شب کوری کمک می‌کند.

 نحوه دم کردن:

در ازای هر 180 سی سی آب با دمای 75 تا 80 درجه، 2 قاشق چای‌خوری از این ترکیب در قوری ریخته شود. برای چشیدن طعمی مطلوب‌تر، بهتر است چای را روی حرارت مستقیم قرار ندهید.

سبک: زمان دم کشیدن، سه دقیقه در دمای 75 تا 80 درجه سانتی‌گراد

قوی: زمان دم کشیدن، هفت دقیقه در دمای 75 تا 80 درجه سانتی‌گراد

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703