هل از بهترین و معطرترین افزودنی‌های معطر و محبوب برای چای‌ها است. از قدیم برای دم کردن چای، از افزودنی‌های خوش طعم و خوش عطر استفاده می‌شده، تا مزه گس و تلخ چای را تغییر دهید.هل گیاه خوشبویی است که به‌صورت خودرو یا پرورشی در مناطق کوهستانی و در سایه درختان می روید.هل به «ملکه طعم‌ها» نیز شناخته می‌شود. هل در انواع هل سفید، هل سیاه، هل سبز و هل رسمی یافت می‌شود. ولی هل سبز از انواع دیگر مرغوب‌تر، خوش‌طعم‌تر و خوش‌عطرتر است.

ترکیبات:
چای سیاه باروتی و هل

 

فواید:
از خواص بی‌شمار هل می‌توان به تقویت و رشد مو، سلامت پوست، بهبود خشکی لب و درمان آلرژی پوستی اشاره کرد. هل با دارا بودن ملاتونین در ترکیبات خود، روند لاغری و کاهش وزن را بیشتر می‌کند و با کاهش اشتها، متابولیسم بدن را نیز افزایش می‌دهد. این گیاه برای سلامت قلب، رفع بوی بد دهان، فشار خون، بهبود اختلال‌های دستگاه گوارش نیز مفید است.

 نحوه دم کردن:
برای دم کردن چای هل کیسه‌ای تکسو کافی است چای کیسه‌ای را دو دقیقه در آب جوش با دمای 80 تا 90 درجه بگذارید. مدتی صبر کنید تا خوب دم بکشد و میل کنید. محصول به دلیل طبیعی بودن، اگر در مدت زمان دم شدن بر روی حرارت غیرمستقیم باشد یا به نوعی از سرد شدن آن جلوگیری شود، می‌توان خواص بیشتری از آن دریافت کرد.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703