چای کرن‌بری طعمی متفاوت و جدید دارد. اگر امتحان کردن طعم‌های جدید برای شما دلنشین است، پیشنهاد ما چای کیسه‌ای کرن‌بری تکسو است. یک فنجان چای کرن‌بری علاوه بر طعم دلچسب خواص بی‌شماری نیز دارد.

کرن‌بری «Cranberry» میوه‌ای قرمز رنگ، ترش و خوشمزه از خانواده گسترده بری‌ها است که گیاه بومی آمریکای شمالی هستند. ولی امروزه به صورت گسترده در گلخانه‌های سراسر دنیا نیز کشت می شود. میوه کرن‌بری شباهت زیادی به ذغال اخته دارد. این میوه هم به صورت تازه و خشک شده استفاده می‌شود. در ترکیب چای کرن‌بری تکسو از میوه خشک‌شده کرن‌بری استفاده شده و طعم ترش و دلچسبی دارد.

ترکیبات:
چای سیاه باروتی، کرن‌بری خشک‌شده

 

فواید:
این میوه کوچک قرمز حاوی مقادیری آنتی‌اکسیدان است و چربی‌سوز قوی نیز به حساب می‌آید، از این رو به کاهش وزن و لاغری کمک می‌کند و روند لاغری را به همراه ورزش و تغذیه مناسب تسریع می‌بخشد. همچنین کرن‌بری حاوی ویتامین C است. مهمترین خاصیت کرن بری، جلوگیری از مبتلا شدن به سنگ کلیه و معالجه عفونت‌های کلیه است. برای درمان عفونت‌های مجاری ادراری مفید است. خطر ابتلا به پوسیدگی دندان و بیماری‏‌های لثه را می‌کاهد.

 نحوه دم کردن:
برای دم کردن چای کرن‌بری کیسه‌ای تکسو کافی است چای کیسه‌ای را دو دقیقه در آب جوش با دمای 80 تا 90 درجه بگذارید. مدتی صبر کنید تا خوب دم بکشد و میل کنید. محصول به دلیل طبیعی بودن، اگر در مدت زمان دم شدن بر روی حرارت غیرمستقیم باشد یا به نوعی از سرد شدن آن جلوگیری شود، می‌توان خواص بیشتری از آن دریافت کرد.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703