قهوه فرانسه پاگانی، گزینه‌ای عالی برای صبحانه است که می‌توان آن را به همراه شیر میل کرد. قهوه فرانسه پاگانی به‌صورت کاملا طبیعی و از ترکیب دانه‌های عربیکا و ربوستا گردآوری و پودر می‌شود. طعم این محصول به‌دلیل ترکیب سه دانه عربیکا با منشا متفاوت (برزیل، کلمبیا و هند) رایحه دلنشین و مطلوبی برای شما ایجاد خواهد کرد.

ترکیب دانه: 45% دانه قهوه عربیکا، 55% قهوه ربوستا

 طرز تهیه: 

دانه‌های قهوه فرانسه آسیاب شده، درشت‌تر از قهوه‌های ترک و اسپرسو است. برای دم کردن قهوه فرانسه کافی است مقدار کافی از پودر قهوه فرانسه را داخل فرنچ‌پرس ریخته و آب داغ اضافه کنید. به ازای 120 میلی لیتر، یک قاشق غذاخوری قهوه بریزید. آب 93 درجه را به صورت دورانی به مقداری که قهوه خیس بخورد و یا به اصطلاح شکوفه کند، اضافه کنید. بعد از 30 ثانیه بقیه آب را اضافه کنید و بعد از اینکه چهار دقیقه منتظر شدید، با یک قاشق، قهوه را به آرامی بزنید. چهار دقیقه صبر کنید سپس اهرم را به آرامی به سمت پایین فشار داده تا پودر قهوه به پایین برود. پس از پرس کردن قهوه، آن را داخل فنجان ریخته و یا با افزودن شیر به آن، میل کنید.
همان‌طورکه اشاره شد، به نسبت قهوه و آب دقت کنید. برای بار اول این نسبت را رعایت کنید و به مزه و طعم آن دقت کنید. به مرور زمان با کم و زیاد کردن این نسبت می‌توانید به نوشیدنی مطلوب مدنظر خود دست پیدا کنید.

مشخصات قهوه

  • ترکیب دانه: 45 درصد از دانه قهوه عربیکا، 55 درصد از دانه قهوه ربوستا
  • درجه رست: متوسط
  • خاستگاه دانه: برزیل، کلمبیا و هند
  • وزن: 250 گرم
  • میزان کافئین: بالا

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703