یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص فلافل، طعم تند و دلنشین آن است. فلافل بدون ادویه و فلفل‌های تند، دیگر فلافل نیست. این غذای خوشمزه یکی از غذاهای پرطرفدار در جنوب کشور بوده به دلیل طعم خاص و خوشمزه‌ای که دارد در سراسر کشور نیز پخته می‌شود و طرفدارای مخصوص به خودش را دارد. مگر می‌شود به جنوب کشور سفر کرد و از فلافل غافل بود. فلافل عضو پایه غذاهای جنوبی است ولی به دلیل مزه خاص و دوست داشتنی و تند آن، طرفداران زیادی در بین افرادی که دوست‌دار غذاهای تند هستند، پیدا کرده است.

مواد تشکیل دهنده مهم فلافل، نخود است. ولی چیزی که طعم آن را متفاوت می‌کند، ادویه‌های متنوع و تند آن است. این توپ‌های گرد و خوشمزه در واقع از نخود چرخ شده که یکی از مقوی‌ترین حبوبات است به همراه سبزی‌های معطر، سیر، پیاز و چاشنی‌های متنوع درست شده‌اند. فلافل را به صورت ساندویچ و با سبزیجات، کاهو، گوجه، خیار شور و انواع ترشیجات سرو می‌کنند. البته این مورد کاملا سلیقه‌ای و هر فردی با توجه به ذائقه خود، ساندویچ فلافل خود را درست می‌کند.

نگهداری اصولی ادویه در طعم آن بسیار تاثیر گذار است. ادویه‌های تکسو با بسته‌بندی‌های نمکدانی شکل، استفاده از آن را بسیار ساده کرده است.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703