کرم‌هایی با پایه طبیعی تاثیر و خواص بیشتری برای سلامت انسان دارند. پوست نرم و شاداب یکی از اصول اولیه زیبایی است و این زیبایی مرد و زن نمی‌شناسد و برای هر فردی که به زیبایی اهمیت می‌دهد، مهم است. استفاده از محصولات سلامت محور و ساخته شده از مواد اولیه طبیعی و تازه خواست خیلی‌ها است. چرا که به دلیل خاصیت و تاثیر بیشتر این محصولات طرفداران زیادی نیز دارد. استفاده از روغن‌های طبیعی برای زیبایی و سلامت پوست از دیرباز در جوامع مختلف مرسوم بوده است. اگر از مادر بزرگ‌های خود درباره مراقب از پوست در گذشته سوالی بپرسید قطعا جواب همه آنها یکی است و استفاده از روغن‌های طبیعی را توصیه می‌کنند و حتما روغن‌های گیاهی و حیوانی مختلفی را دارند که به دلیل خواص آن‌ها، روزانه استفاده می‌کنند.

کرم روغن شتر مرغ تکسو مدرن شده همان روغن شتر مرغ است که علاوه بر خواص روغن مغذی شتر مرغ، حاوی ویتامین E بوده و پوست را لطیف و شاداب‌تر نگه می‌دارد. روغن شتر مرغ غنی از مواد موثر دیگری برای سلامت پوست مثل امگا 3، 6 و 9 است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص روغن شتر مرغ، جذب سریع و بدون چرب کردن آن است ولی دلیل این موضوع چیست؟! به دلیل ریزمولکول بودن روغن شتر مرغ، مانع بسته شدن منافذ پوست شده و به راحتی در آن نفوذ می‌کند و مانع چرب شدن پوست می‌شود. یکی دیگر از عوامل موثر این روغن بر روی پوست، شبیه بودن ساختار مولکولی آن با چربی‌های پوست و زیر پوست انسان است.

 

روش مصرف:

ابتدا پوست را شسته و با حوله تمیز خشک کنید. سپس مقداری از کرم را روی پوست مالیده و به آرامی ماساژ دهید.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703