پوست صورت یکی از ظریف‌ترین و حساس‌ترین اعضای بدن است که برای سالم و شاداب بودن نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد. پوست صورت در مقابل نور خورشید، آلودگی و رادیکال‌های آزاد موجود در فضا واکنش داده و این عوامل باعث تیرگی پوست، افزایش چین و چروک و در نهایت پیری زودرس پوست می‌شود. مراقبت از پوست خیلی پیچیده نیست، کافی است تغذیه سالم داشته باشید، آب به مقدار زیاد بنوشید، ورزش کنید و از کرم‌ها و ماسک‌های پوست با پایه طبیعی استفاده کنید. پوست به ویتامین‌های مختلفی نیاز دارد. از جمله آنها ویتامینE  یا ویتامین پوست است.

ویتامین E به طور طبیعی در روغن‌های گیاهی، دانه آفتاب‌گردان، ذرت، سویا و جوانه گندم موجود است.

کرم ویتامین E تکسو در زیر رده FUSION قرار دارد که مناسب استفاده در شب طراحی شده است. این کرم حاوی مقادیر بالایی ویتامین E بوده و با هیدراته کردن پوست صورت باعث مرطوب کنندگی و لطافت پوست می‌شود. این کرم باعث تحریک تولید کلاژن شده و با ایجاد چین و چروک مبارزه می‌کند. از این رو روند پیری پوست را کند می‌کند. و با هیدراته کردن پوست، آن را مرطوب و با طراوت نگه می‌دارد. در طول شب و به دور از تابش نور خورشید، وظیفه بازسازی و ترمیمی خود را بر روی پوست انجام می دهد و در طول روز از پوست محافظت می‌کند.

 

روش مصرف:

برای جذب بهتر و موثرتر ویتامین‌ها مصرف این کرم برای شب طراحی شده است. کافی است شب قبل از خواب پوست صورت خود را با یک شوینده مناسب شسته و با حوله تمیز خشک کنید. سپس مقداری از کرم را بر روی پوست صورت و گردن به صورت ضربه ای بزنید و ماساژ دهید.

 

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703