کرم ویتامینه حاوی کلاژن تکسو با تحریک پوست برای کلاژن‌سازی از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

فراوان‌ترین پروتئین بدن انسان که حدود یک سوم از ترکیب پروتئینی موجود در اندام‌ها را تشکیل می‌دهد، کلاژن است که استحکام، انعطاف‌پذیری و حمایت از پوست را فراهم می‌کند و با افزایش سن، تولید آن کم شده و خواص الاستیکی و ارتجاعی پوست تدریجا کاهش می‌یابد و کلاژن آن نازک و ضعیف می‌شود. همین دلیل پیری و چروک پوست است، اما می‌توان با استفاده از محصولات حاوی کلاژن روند پیری پوست را به تعویق انداخت و همیشه از پوستی جوان و سالم لذت برد. کرم کلاژن تکسو با حفظ رطوبت و تحریک کلاژن‌ها باعث جوانی پوست شده و با تنظیم رطوبت پوست باعث نرمی و لطافت آن می‌شود.

عدم استفاده از لانولین باعث نفوذ بیشتر شده و از باقی ماندن اثر نامطلوب چربی بر روی پوست جلوگیری می‌کند. لانولین در بعضی موارد موجب حساسیت می‌شود و عدم استفاده از آن در فرمول این محصول موجب شده تا کرم کلاژن تکسو انتخاب مناسبی برای پوست‌های حساس و آلرژیک باشد.

این باور غلط است که کرم‌های حاوی کلاژن فقط برای افراد بالای 40 سال که چین و چروک روی پوست آنها نمایان شده است، کاربرد دارد. ولی بهترین زمان برای استفاده از کرم‌های ضد پیری و جوانسازی پوست در سنین جوان‌تر است. استعمال کرم کلاژن در سنین جوان‌تر مانع از پیری زودرس پوست در میانسالی و پیری می‌شود و با ساخت مداوم کلاژن این روند را خیلی کندتر می‌کند. همچنین وجود ویتامین‌های مفید و ضروری B6، A و E در فرمولاسیون این کرم به شکل فرآورده‌ای مغذی و با تاثیر گذاری بالا برای بافت پوست محیا کرده‌است که در نهایت پوستی سالم، جوان و مقاوم را فراهم می‌کند.

روش مصرف:

روزانه به دفعات لازم مخصوصا قبل از خواب استفاده شود. ابتدا صورت خود را با آب و صابون و یا محلول غیر الکلی شسته و سپس مقداری از کرم را روی پوست، به مدت چند دقیقه ماساژ دهید.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703