یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در زیبایی، جوانی و شادابی تاثیر دارد، پوست دور چشم است. پوست دور چشم به دلیل ظریف، حساس بودن و استعداد در خشک شدن نیاز به مراقبت بیشتر و تخصصی‌تری نسبت به دیگر قسمت‌های پوست دارد. استفاده از کرم‌های مرطوب کننده معمولی برای دور چشم توصیه نمی‌شود. چرا که این کرم‌ها برای پوست صورت طراحی شده‌اند و مواد قوی‌تر و متفاوت‌تری دارند و شاید با پوست دور چشم سازگار نباشند.

کرم دور چشم با مرطوب نگه داشتن این قسمت و آبرسانی باعث نرمی دور چشم شده و با استفاده مستمر از تیرگی دور چشم می‌کاهد.

کرم دور چشم تکسو حاوی ویتامین‌ها و مواد طبیعی در فرمولاسیون خود است. مواد طبیعی به کار رفته در این محصول مثل بابونه التهاب پوست را کاهش می‌دهد و به مرور تغییر رنگ رنگدانه‌های زیر چشم را از بین می‌برد. و به سفیدی دور چشم نیز کمک می‌کند. سلول‌های پوستی برای جوان ماندن نیاز به انرژی دارند. کیوتن Q10  انرژی سلول‌های پوست را تامین می‌کند تا قدرت مبارزه با رادیکال‌های آزاد را داشته باشند از این رو از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. کرم دور چشم تکسو از روغن‌های طبیعی و گیاهی جوانه گندم و روغن مغذی هسته انگور تهیه شده است. روغن مغذی هسته انگور با مرطوب نگه داشتن پوست اطراف چشم و خاصیت سفید کنندگی که دارد، سیاهی دور چشم را از بین می‌برد. ویتامین‌ها تاثیر بسزایی در زیبایی و سلامت پوست دارند که مصرف آن هم به صورت مکمل‌های غذایی توصیه می‌شوند و هم با استعمال خارجی به صورت کرم می‌توان از فواید آنها بهره برد. ویتامین E و ویتامین K حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان‌ها هستند و در کنار دیگر ترکیبات کرم دور چشم تکسو سیاهی دور چشم را به مرور از بین برده و باعث حفظ جوانی و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود. این نکته را باید در نظر داشته باشیم که استفاده مستمر از کرم دور چشم باعث رفع سیاهی دور چشم و حفظ جوانی آن می شود.

روش مصرف:
ابتدا صورت خود را با پاک کننده ملایمی بشویید و انگشت حلقه خود را به کمی از کرم آغشته کرده و به صورت ضربه‌های خیلی خفیف روی پوست خود فشار دهید. با این کار پوست کش آمده و مواد به داخل چین و چروک‌های پوست کاملا نفوذ می‌کند. به دلیل اینکه چشم یکی از فعال‌ترین و پرکاربرد‌ترین عضو بدن است و در طول روز ما با پلک زدن و به اطراف نگاه کردن مدام در حال به کار گرفتن عضلات این ناحیه هستیم، بهتر است علاوه بر شب در طول روز هم از کرم دور چشم استفاده کنیم تا پوست دور چشم خشک نشود.

 

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703