داشتن پوستی سالم و شاداب به زیبایی طبیعی کمک بسیاری می‌کند و پوست عاری از لک، چین و چروک خواسته‌ اغلب افراد است. برای داشتن پوستی سالم باید مراقبت‌های لازم را انجام داد. نور خورشید مخصوصا اشعه ماورابنفش آن زیان‌های زیادی به پوست وارد می‌کند و باعث ایجاد لکه‌های پوستی، چین و چروک و عوارض دیگر می‌شود.

کرم ضدآفتاب تکسو با SPF 50نه تنها در برابر اشعه‌های UVAو UVBاز پوست محافظت می‌کند و مانع از آفتاب سوختگی و آسیب به پوست می‌شود، بلکه هم‌زمان عمل آبرسانی و مرطوب‌سازی پوست را نیز انجام می‌دهد.

فرمولاسیون این ضد آفتاب مخصوص پوست‌های چرب و جوش‌دار است و با تنظیم چربی پوست، مانع از بسته شدن منافذ پوست شده و به دنبال آن از جوش زدن جلوگیری می‌کند. ۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از خروج از خانه از کرم ضد آفتاب خود استفاده کنید. یک لایه از کرم را در تمام بخش‌های پوست خود پخش کنید. این لایه را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. یک لایه نازک دیگر از کرم ضد آفتاب را اضافه کنید. اگر بدن یا صورت شما خیس شده است یا اگر بیرون از خانه در معرض نور خورشید هستید، هر ۸۰ دقیقه کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید. فراموش نکنید که حتی زیر سقف هم به کرم ضد آفتاب نیاز دارید.

پس از استفاده از ضد آفتاب ۳-۵ دقیقه صبر کنید و سپس سراغ کرم پودر بروید. کرم پودر را به نرمی، با حرکات رو به پایین و بدون هیچ فشاری روی پوست بکشید.

 

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703