وجود جای جوش، لک‌های ناشی از نور خورشید، لک‌های بارداری و غیره بر روی پوست بسیار ناخوشاند هستند و برای پوشاندن آنها مجبور به استفاده از کرم‌های آرایشی با پوشانندگی بالا هستیم که مصرف زیادی از کرم‌های آرایشی هم صدماتی را به پوست وارد می‌کنند. پس چه بهتر که راه حل موثری را برای از بین بردن لک‌های پوستی بیاییم. 

   پوست انسان از سلول‌های فراوانی تشکیل شده‌ است که روزانه می‌میرند و سلول‌های جوان‌تر جایگزین سلول‌های قدیمی‌تر می‌شوند. این روند همواره ادامه دارد. ولی بعد از گذشت مدتی این پوست‌های مرده روی هم انباشته شده و پوست را کدر و لک‌دار می‌کند. برای رهایی از این لک‌ها و داشتن پوستی شفاف، استفاده از لایه بردارها پیشنهاد می‌شود. وقتی که به آرامی از شر سلول‌های اضافی پوست خلاص شوید، می‌توانید منافذ مسدود شده را باز کنید، جوش‌های سر سیاه را نابود کنید و چین و چروک‌ها را رفته رفته کم کرده و رطوبت از دست رفته پوست را به آن برگردانید.

کرم لایه بردار با ایجاد پوسته‌ریزی سطح پوست و نفوذ به لایه شاخی پوست اتصال بین سلول‌های مرده را می‌شکند و باعث ریزش سریع‌تر آن‌ها می‌شود. این روند  سرعت نوسازی پوست و همچنین ساخت کلاژن و الاستین را افزایش داده و در نتیجه سبب کاهش چین و چروک‌های پوست می‌شود. درصد مناسب AHA به کار رفته باعث می‌شود تا این کرم بدون ایجاد تحریکات پوستی لایه برداری ملایمی را روی پوست انجام دهد. این امر باعث افزایش نوسازی پوست و روشن‌تر شدن رنگ آن و از بین رفتن لک‌ و جای جوش می‌شود. مصرف صحیح کرم‌های لایه بردار باعث جوانسازی پوست، روشن شدن آن و کاهش لکه‌های تیره پوست می‌شود. 

روش مصرف:
شب‌ها پس از شستشوی صورت با شوینده مناسب و خشک کردن پوست با یک حوله تمیز، مقداری از کرم لایه بردار را بر روی صورت بزنید و به آرامی ماساژ دهید. (دور از چشم، لب و پره‌های بینی) در طی روز حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703