یک راه ساده برای مراقبت از بافت انواع پوست، استفاده از لوسیون و کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان پوست است. این لوسیون دارایPHمناسبی بوده و باعث تنظیمPHپوست می‌شود. رایحه این لوسیون باعث می‌شود تا احساس تازگی، پاکیزگی و آرامش در تمام روز با شما همراه باشد. با وجود اینکه مساحت پوست بدن چندین برابر پوست صورت است، اما پوست بدن کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. شاید علت عمده آن باشد که سطح بدن توسط لباس پوشانده می‌شود و تنها موقعی به آن توجه می‌شود که به علت خشکی بیش از حد پوست دچار خارش و یا پوسته‌ریزی شود. خوشبختانه وجود لباس از اثرات مضر اشعه آفتاب تا حدود زیای می‌کاهد، ولی تماس مداوم لباس باعث می‌شود تا پوست بدن همواره در معرض سایش باشد. استفاده از صابون‌های قلیایی برای استحکام و کلر موجود در آب باعث می‌شود که پوست بدن خشک شود وPHآن قلیایی شده و پوست مستعد عوارض ناخواسته شود.

لوسیون بدن تکسو علاوه بر تامین رطوبت لازم به پوست، از خارش و پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند و به پوست نرمی و لطافت لازم را می‌بخشد.

لوسیون بدن تکسو به راحتی بر روی پوست پخش شده و به سرعت جذب پوست می‌شود، به طوریکه باعث کثیف شدن لباس نشده و باعث چربی اشباع شده بر روی پوست نمی‌شود. در تهیه این لوسیون از روغن آرگان استفاده شده تا از آکنه و جوش دوری شود.

نحوه مصرف: پس از حمام و نظافت محل مورد نظر به طور روزانه بر روی پوست بدن و یا به صورت خاص و ناحیه‌ای در سطح پوست استفاده شود.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703