عوامل مختلفی باعث خشکی و شکنندگی موها می‌شود. ژنتیک، آب و هوا، رنگ کردن مو، استفاده بیش از حد از سشوار و خشک کننده‌های برقی و شست و شوی بیش از حد مو از جمله مواردی است که باعث از بین رفتن رطوبت و چربی طبیعی مو می‌شوند. با رعایت چند نکته می‌توان موهای سالم و درخشانی داشت. استفاده از روغن‌های طبیعی بعد از حمام یکی از روش‌های طبیعی برای احیا و سلامت مو است. همچنین استفاده از شامپوهای مخصوص موهای خشک که حاوی پروئتین‌های مغذی برای سلامت مو است، از راه‌های مراقبت موهای خشک است. برای نرمی و لطافت بیشتر موهای خشک بهتر است از نرم کننده نیز در کنار شامپو استفاده شود. شامپوهای مخصوص موهای خشک دارای فرمولاسیون خاصی هستند و ترکیبات آنها از مواد مغذی و طبیعی برای حفظ رطوبت مو استفاده می‌شود.

شامپو پروتئین هیدرولیز شده گندم تکسو با فرمولاسیون خاص، مناسب موهای خشک و آسیب دیده طراحی شده است. این شامپو دارای prodew 500 است که باعث حفظ رطوبت مو می‌شود. و در زمان کوتاهی قادر است رطوبت از دست رفته موها را به سر باز گرداند. وجود نرم کننده در ساختار شامپو نیز باعث نرمی و لطافت مو می‌شود.

این شامپو علاوه بر تمیز کردن موها باعث درخشانی و نرمی مو نیز می‌شود. همچنین به بهبود موهای خشک و شکننده کمک می‌کند. پروتئین هیدرولیز شده گندم، با نفوذ عمیق در بافت مو،کمک می‌کند تا رطوبت طبیعی مو حفظ شود و موها شاداب و باطراوت به نظر برسند. این ماده در احیای موهای آسیب دیده بر اثر مواد شیمیایی موجود در رنگ مو، باد داغ سشوار یا سایر ابزارهای حرارتی مثل اتو و بابلیس، بسیار موثر است و موهای سوخته و خشک را به ‌خوبی تغذیه و درمان می‌کند. ویتامین‌های گروه B، ویتامین مهم بیوتین و پروتئین‌های گندم، با تحریک سلول‌ها و پیاز مو و تقویت فیبر مو به رشد بهتر و بیشتر مو کمک می‌کند و مدتی پس از استفاده از محصولات حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم، ریزش موها به طرز محسوسی کم شده و متوجه جوانه زدن موهای جدید و پرپشت شدن موها خواهد شد.

 

نحوه‌ مصرف: به مقدار لازم از شامپو تکسو را بر روی موی مرطوب مالیده، به خوبی پوست سر و موها را ماساژ داده و آبکشی کنید.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703