رنگ کردن مو بسیار پرطرفدار است ولی همه ما می‌دانیم عوارضی همچون زبری و خشکی ساقه مو را به همراه خواهد داشت. رنگ کردن مو به مرور زمان باعث از بین رفتن رطوبت آن می‌شود و همین کار موجب شکنندگی ساقه مو خواهد شد. معمولا رنگ موها بعد از چند بار آبکشی یا عوامل محیطی و نور خورشید تغییر رنگ می‌دهند و یا کم رنگ می‌شوند. یکی از روش‌های موثر برای پیشگیری از آسیب دیدن موها و ترمیم موهای آسیب دیده، استفاده از ماسک مو است.

شامپو مو آرگان تکسو با فرمولاسیون خاصی که دارد باعث تثبیت رنگ می‌شود و رنگ مو را برای مدت زمان بیشتری با طراوت و خوش رنگ نگه می‌دارد. و همچنین موهای آسیب دیده و وز شده را ترمیم می‌کند.

یک انتخاب مناسب برای موهای رنگ شده، ماسک مو آرگان تکسو است. در فرمولاسیون این ماسک از روغن طبیعی آرگان استفاده شده­است. روغن آرگان با ساختار ابریشمی که دارد به عنوان آبرسان عمل کرده و باعث ایجاد حس نرمی، لطافت و پیشگیری از وز شدن و مو خوره می‌شود. روغن آرگان غنی ازاسیدهای چرب، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، امگا 3 و 6، آنتی‌اکسیدان و لینولئیک اسید است. ویتامینA  موجود در روغن آرگان حاوی آنتی اکسیدان است که سبب آبرسانی به ساقه مو می‌شود. به موها حالت ابریشمی و نرمی فوق العاده‌ای می‌بخشد. ماسک تثبیت کننده رنگ مو روغن آرگان تکسوعلاوه بر ترمیم موها، تغذیه کننده موها نیز است. این ماسک به صورت بسته‌بندی کاسه‌ای در حجم 500 میلی‌لیتر عرضه می‌شود. استفاده مداوم از آن باعث ترمیم و شادابی مو خواهد شد.

روش مصرف: مقداری از ماسک مو را روی موهای نم دار و تمیز خود بمالید و برای مدتی اجازه دهید روی موها بماند. برای این کار می توانید از کلاه های مخصوص حمام یا کلاه‌های ضد آب رنگ استفاده کنید. ماسک مو را روی موهای خیس استفاده نکنید. حتما قبل از استعمال، آب موهای خود را با دست یا با حوله بگیرید. چون مویی که کاملا خیس باشد، قدرت جذب بر روی آن کم است.

باید توجه داشته باشید که ماسک مو را نباید روی پوست سر ماساژ داد و فقط به ساقه، مخصوصا نوک موها بمالید. چرا که نوک موها آسیب پذیرترین قسمت مو است که باید مراقبت بیشتری از آن شود. برای جذب بیشتر ماسک، بهتر است با استفاده از یک شانه دندانه درشت، ماسک را روی موها شانه کنید تا در تمام سطح مو پخش شود. سپس بعد از حدود 2 الی 4 دقیقه موی آغشته به ماسک را به خوبی آبکشی نمایید. استفاده از ماسک مو 1 الی 2 مرتبه در هفته توصیه می‌شود.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703