مهمترین نکات یک ارائه و معرفی اصولی

 

اکثریت ما در طول زندگی حداقل یکبار با یکی از سیستم‌های بازاریابی آشنا شده‌ایم و در جلسات معرفی آن شرکت کرده‌ایم.

تاریخ این مهم در ایران به ابتدای دهه هفتاد باز می‌گردد.

تغییری بزرگ در دل اقتصاد کشور ایجاد شده بود و گروه‌‌های اجتماعی کم کم با ایده بازاریابی شبکه‌ای آشنا می‌شدند.

دهه هشتاد اوج فعالیت بازاریابی شبکه غیر مولد بود. این فعالیت بیشتر با نام فروش هرمی در جامعه شناخته می‌شد و بصورت پنهانی سعی بر جذب نیروهای مردمی در شبکه فروش خود داشت.

در سال‌های پایانی دهه هشتاد، تغییراتی قانونی بصورت آهسته و پیوسته شروع شد و با آغاز دهه نود فعالیت‌های رسمی شرکت‌های بنیان‌دار ایرانی از طریق بازاریابی چند سطحی کاملا جا افتاده و مورد اقبال جامعه و نهادهای قانون گذاری و حاکمیتی قرار گرفت.

این مقدمه کوتاه را با هم مرور کردیم تا به مهمترین ضعف فرهنگ مشاوران شبکه‌ای و تمایز آنان با مشاوران بازارایابی چند سطحی اشاره کنیم.

ایجاد هیجان‌های کاذب و ساختن یک دنیای ایده آل برای دعوت شونده، مهمترین رکن ساختن یک تیم لرزان و غیر مولد در شبکه توزیع فروش مستقیم اجتماعی است.

تصور کنید به دوستان خود بگویید تا پنج دقیقه دیگر می‌توانید همه آنها را از تهران به شمال برسانید تا آنها با شما همسفر شوند.

بعد از گذشت آن پنج دقیقه و نرسیدن به شمال، شما اعتبار و صداقت خود را با انجام این رفتار به کلی در نظر دوستان خود مخدوش می‌کنید. متاسفانه در چنین شرایطی؛ فرصت ساختن یک آینده ایده آل را با اشتباه تاکتیکی در معرفی به یک شکست مطلق بدل خواهد شد.

چرا این رفتار انجام می‌شود؟

1-  آموزش ناصحیح فروش مستقیم

2-  عدم تجربه مشاور بازاریابی

3-  عدم جا افتادن مشاور فروش در شبکه توزیع چند سطحی

4-  عدم مطالعه و فراگیری واحدهای معرفی و ارائه

5-  روحیه و فرهنگ *بدون انجام فعالیت و تلاش، پولدار شدن*

6-  عدم درک درست از شرایط دعوت شونده

7-  عدم درک درست از شرایط روز اقتصاد کشور

 

این 7 عامل مهمترین ایراداتی است که ممکن است مشاور فروش را با مشکلات و چالش‌های بی مورد روبرو کند. چالش‌هایی که می‌شود با آموزش پذیری و آموزش‌دهی صحیح بطور کلی بوجود نیاید.
فروش مستقیم یک کسب و کار بنیادی و پایدار است. به مانند سایر مشاغل موجود در بازار کار ایران، این صنعت فرصت‌ها و چالش‌های خود را داراست. فعالیت در فروش و بازاریابی نیاز به فعالیت و تلاش مستمر دارد. البته با مدیریت زمان و مکان خود مشاور و با پیشرفتی بی پایان.

دعوت نادرست از یک دوست قدیمی و یا جدید نمی‌تواند ورودی یک فردای روشن باشد. دوستان شما به مانند شما در همین دنیا زندگی می‌کنند و تفاوت میان وعده صحیح و غلط را می‌شناسند.

داشتن صداقت و معرفی اصولی، ایجاد کننده اعتماد و اطمینان دوجانبه است.

در فرهنگ هرمی برای اینکه شما را مجاب کنند تا عضوی از آنها باشید می‌شود گفت تا شش ماه دیگر شما در جزایر باربادوس در ویلای خود مشغول خوش‌گذرانی هستید.

اما در بازاریابی چند سطحی حرفه‌ای که تکسو افتخار نمایندگی آن را دارد. مشاوران فروش از امکان یک کسب و کار پایدار و بدون محدودیت صحبت می‌کنند.

از یک تلاش و کوشش که می‌تواند برای خود فرد و اطرافیان وی فرهنگ سازی کند.

آموزش‌های تکسو بر این امر استوار است که مهمترین سرمایه گذاری هر فردی، سرمایه گذاری بر توانایی‌ها و استعدادهای خود فرد است.

مهمترین سرمایه تکسو، آموزش صحیح برای پیشرفت  استعدادهای فردی و گروهی است.

راهبری، راهنمایی و مدیریت سازمان‌های فروش مردم نهاد یک مقام با ارزش است، که با تلاش و کوشش بی‌نظیر از سوی مشاوران فروش پیگیری شده و تحقق می‌یابد.

این فعالیت اقتصادی از مولدترین ارکان‌های جامعه  ایران امروز است که در تولید، توزیع و مصرف کالای ایرانی نقشی پر‌رنگ را داراست.

تکسو بعنوان برند ناب ایرانی و ارائه دهنده محصولات سلامت محور، در یک موفقیت همیشگی همراه شما بوده و خواهد بود.

 

👈 با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید.
👈 احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703